Przejdź do treści

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU DOSTĘPNEGO POD ADRESEM MOJESKLEPY.PL

  1. DEFINICJE
    1.1. Administrator – Eurocash Sieci Partnerskie sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach (62-052) przy ul. Wiśniowej 11.
    1.2. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
    1.3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
    1.4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    1.5. Serwis – dostępny pod adresem mojesklepy.pl serwis internetowy Administratora.
    1.6. Użytkownik – każda osoba fizyczna, która uzyskuje dostęp do Serwisu, przegląda jego zawartość lub korzysta z dostępnych w nim usług i funkcjonalności, niezależnie od stopnia i częstotliwości ich wykorzystania.
  2. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
    KORZYSTANIE Z SERWISU
    2.1. Dane osobowe Użytkowników (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora w celu / w celach:
    2.1.1. świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana treści gromadzonych w ramach Serwisu, w tym udzielenia ewentualnego dostępu do części strony zawierającej alkohole – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2.1.2. świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie dostarczania informacji o najbliższych punktach sprzedaży detalicznej sieci partnerskich Administratora oraz o ich ofercie – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2.1.3. analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności osób odwiedzających Serwis, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
    2.1.4. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego interesów gospodarczych;
    2.1.5. marketingowych Administratora – zasady przetwarzania Danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji MARKETING.
    2.2. Aktywność w ramach Serwisu, w tym Dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na zapewnieniu prawidłowego i bezpiecznego działania Serwisu.
    KONTAKT Z ADMINISTARTOREM
    2.3. Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkowników:
    2.3.1. w celu obsługi korespondencji i udzielania odpowiedzi na zadane pytania – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na udzielaniu odpowiedzi na kierowane do niego zapytania dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej; w zakresie danych podanych w tym zapytaniach fakultatywnie, podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    2.3.2. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz i statystyk zapytań zgłaszanych przez Użytkowników w celu doskonalenia oferowanych przez Administratora funkcjonalności i usług oraz analizy jakości i skuteczności wybranej metody komunikacji;
    2.3.3. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.
    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA POTENCJALNYCH FRANCZYZOBIORCÓW
    2.4. Przy wykorzystaniu elektronicznego formularza Administrator zapewnia Użytkownikom możliwość wyrażenia chęci nawiązania współpracy z Administratorem w ramach modelu franczyzy. Skorzystanie z formularza wymaga podania Danych osobowych niezbędnych do nawiązania kontaktu. Podanie danych osobowych jest wymagane w celu przyjęcia zgłoszenia i nawiązania kontaktu, a ich niepodanie skutkuje brakiem takiej możliwości.
    2.5. Dane osobowe są przetwarzane:
    2.5.1. w celu przyjęcia zgłoszenia oraz nawiązania kontaktu z potencjalnym franczyzobiorcą – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na nawiązywaniu kontaktu z potencjalnymi franczyzobiorcami celem rozbudowy bazy franczyzobiorców;
    2.5.2. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu statystyk zgłoszeń przesyłanych za pośrednictwem Serwisu w celu doskonalenia jego funkcjonalności.
  3. MARKETING
    3.1. Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do tych osób reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która nie jest dopasowana do ich preferencji). Przetwarzanie Danych osobowych odbywa się wówczas w związku z realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na kierowaniu przez Administratora marketingu bezpośredniego do Użytkowników.
  4. PROFILE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    4.1. Administrator przetwarza również Dane osobowe osób odwiedzających profile Administratora w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania o aktywności Administratora i promowania jego działalności, w tym usług oraz produktów, a także w celu udzielania odpowiedzi na zapytania kierowane do Administratora za pośrednictwem jego profili w mediach społecznościowych.
  5. PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA
    5.1. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu osoby przeglądającego Serwis. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin w Serwisie i dokonywanych w nim czynności.
    NIEZBĘDNE PLIKI COOKIES
    5.2. Korzystanie przez Administratora z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
    5.3. Podstawą prawną przetwarzania danych w związku ze stosowaniem niezbędnych plików cookies jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
    5.4. Jeżeli osoba korzystająca z Serwisu chce uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych plików z tej kategorii tj. nazwy poszczególnych cookies, opisu działania, okresu ważności i pochodzenia, należy kliknąć przycisk „Zarządzaj cookies”, który znajduje się w punkcie 6 Polityki Prywatności lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce każdej podstrony Serwisu. Po pojawieniu się bannera cookie należy wybrać przycisk „Zarządzaj cookies” i następnie rozwinąć listę „Niezbędne pliki cookie”, następnie znajdujący się poniżej przycisk „Szczegóły”.
    FUNKCJONALNE I ANALITYCZNE PLIKI COOKIES
    5.5. Funkcjonalne pliki cookies są stosowane w celu zapamiętania i dostosowania Serwisu do wyborów danej osoby m.in. w zakresie preferencji językowych. Funkcjonalne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora i jego partnerów za pośrednictwem Serwisu.
    5.6. Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie informacji takich jak liczba wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Są one stosowane w celu ustalenia, które strony są bardziej, a które mniej popularne oraz aby zrozumieć, jak osoby korzystające z Serwisu poruszają się po stronie poprzez prowadzenie statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Przetwarzanie danych odbywa się w celu poprawy wydajności Serwisu. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Funkcjonalne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora i jego partnerów za pośrednictwem Serwisu.
    5.7. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w związku ze stosowaniem funkcjonalnych i analitycznych plików cookies przez Administratora, jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zapewnieniu najwyższej jakości usług świadczonych w Serwisie, w związku z wyrażoną przez daną osobę zgodą na ich zapisywanie (osobną dla plików analitycznych, osobną dla plików funkcjonalnych).
    5.8. Przetwarzanie Danych osobowych w związku z wykorzystaniem funkcjonalnych i analitycznych plików cookies jest uzależnione od uzyskania zgody danej osoby na wykorzystanie (osobno) funkcjonalnych i analitycznych plików cookies za pośrednictwem platformy zarządzania zgodą cookies. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana za pośrednictwem tej platformy.
    5.9. Jeżeli dana osoba chce uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych plików tych kategorii tj. nazwy poszczególnych cookies, opisu działania, okresu ważności i pochodzenia, należy kliknąć przycisk „Zarządzaj cookies”, który znajduje się w punkcie 6. Polityki Prywatności – „Zarządzaj cookies” lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce każdej podstrony Serwisu. Po pojawieniu się bannera cookie należy wybrać przycisk „Zarządzaj cookies” i następnie rozwinąć listę „Analityczne pliki cookie” albo „Funkcjonalne pliki cookies”, następnie znajdujący się pod każdą z list przycisk „Szczegóły”.
  6. NARZĘDZIA ANALITYCZNE I MARKETINGOWE STOSOWANE PRZEZ ADMINISTRATORA ORAZ PARTNERÓW ADMINISTRATORA
    6.1. Administrator oraz jego Partnerzy stosują różne rozwiązania i narzędzia wykorzystywane dla celów analitycznych i marketingowych. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na temat tych narzędzi. Szczegółowe informacje w tym zakresie można natomiast znaleźć w polityce prywatności danego partnera.
    GOOGLE ANALYTICS
    6.2. Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania z Serwisu przez daną osobę, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Serwisu. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji osób korzystających z Serwisu ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.
    GOOGLE TAG MANAGER
    6.3. Google Tag Manager to bezpłatne narzędzie od Google, które umożliwia łatwe zarządzanie tagami (fragmentami kodu) na stronie internetowej bez potrzeby ingerencji w kod źródłowy. Służy do szybkiego wdrażania i aktualizowania tagów marketingowych, analitycznych czy śledzących, co ułatwia monitorowanie zachowań użytkowników i efektywność działań online. Szczegółowe informacje na temat zakresu i zasad zbierania danych w ramach tego narzędzia dostępne są tutaj: https://policies.google.com/privacy?hl=pl.
  7. ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI COOKIES
    7.1. Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu danej osoby, wymaga uzyskania jej zgody. W Serwisie Administrator odbiera od osób korzystających z Serwisu zgodę za pośrednictwem platformy zarządzania zgodą cookies. Zgoda ta może być wycofana w każdym momencie według zasad opisanych w punkcie 6.4 poniżej.
    7.2. Zgoda nie jest wymagana jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści) – dana osoba nie ma możliwości zrezygnowania z tych plików cookies, jeśli chce korzystać z Serwisu.
    7.3. W celu otrzymywania reklamy dopasowanej do preferencji danej osoby, oprócz wyrażenia zgody na instalację plików cookies za pośrednictwem platformy zarządzania zgodą cookies, konieczne jest zachowanie odpowiednich ustawień przeglądarki, pozwalających na przechowywanie w urządzeniu końcowym plików cookies pochodzących z Serwisu.
    7.4. Wycofanie zgody na zbieranie plików cookies w Serwisie możliwe jest za pośrednictwem platformy zarządzania zgodą cookies. Osoba korzystająca z Serwisu może wrócić do bannera poprzez kliknięcie w przycisk „Zarządzaj cookies” lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce każdej podstrony Serwisu.
    7.5. Po wyświetleniu bannera, osoba korzystająca z Serwisu może wycofać zgodę poprzez kliknięcie przycisku „ZARZĄDZANIE COOKIES”. Następnie należy przesunąć suwak przy wybranej kategorii plików cookies i wcisnąć przycisk „ZAPISZ USTAWIENIA I ZAMKNIJ”.
    7.6. Osoba korzystająca z Serwisu ma również możliwość wycofania zgody poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami:
    7.6.1. Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
    7.6.2. Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
    7.6.3. Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    7.6.4. Opera: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
    7.6.5. Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB
    7.7. Osoba korzystająca z Serwisu może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień prywatności dla wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych pod poniższymi linkami:
    7.7.1. http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory
    7.7.2. http://optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN
    7.8. Aby skorzystać z praw do dostępu, poprawienia, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, zgłoszenia skargi lub zadania innego pytania w zakresie plików cookies, należy przesłać zapytanie na adres eurocash@eurocash.pl lub inne dane kontaktowe Administratora wskazane w Polityce prywatności.
  8. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    8.1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
    8.2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
  9. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
    9.1. Podmiotom danych przysługują następujące prawa:
    9.1.1. prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;
    9.1.2. prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;
    9.1.3. prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;
    9.1.4. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
    9.1.5. prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
    9.1.6. prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również wskazanego podmiotu;
    9.1.7. prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;
    9.1.8. prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    9.1.9. prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych, Podmiot danych może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. ZGŁASZANIE ŻĄDAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PRAW
    10.1. Żądanie dotyczące realizacji praw podmiotów danych można zgłosić:
    10.1.1. w formie pisemnej na adres Administratora;
    10.1.2. drogą elektroniczną na adres e-mail: iod_esp@eurocash.pl.
    10.2. Wniosek powinien, w miarę możliwości, precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj. w szczególności:
    10.2.1. z jakiego uprawnienia chce skorzystać osoba składająca wniosek (np. prawo do otrzymania kopii danych, prawo do usunięcia danych, itd.);
    10.2.2. jakiego procesu przetwarzania dotyczy żądanie (np. korzystanie z określonej usługi, aktywność w określonym serwisie internetowym, itp.);
    10.2.3. jakich celów przetwarzania dotyczy żądanie (np. cele marketingowe, cele analityczne, itp.).
    10.3. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania.
    10.4. Żądanie może zostać zgłoszone osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika (np. członka rodziny). Ze względu na bezpieczeństwo danych Administrator zachęca do posługiwania się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza lub upoważnionego radcę prawnego bądź adwokata, co istotnie przyspieszy weryfikację autentyczności żądania.
    10.5. Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu Administrator informuje wnioskodawcę o przyczynach tego działania.
    10.6. W przypadku, w którym żądanie zostało skierowane do Spółki elektronicznie, odpowiedzi udziela się w tej samej formie, chyba że wnioskodawca zażądał udzielenia odpowiedzi w innej formie. W innych przypadkach odpowiedzi udziela się pisemnie. W przypadku, gdy termin realizacji żądania uniemożliwia udzielenie odpowiedzi drogą pisemną, a zakres danych wnioskodawcy przetwarzanych przez Administratora umożliwia kontakt drogą elektroniczną, odpowiedzi należy udzielić drogą elektroniczną.
  11. ZASADY POBIERANIA OPŁAT
    11.1. Postępowanie w sprawie składanych wniosków jest nieodpłatne. Opłaty mogą zostać pobrane jedynie w przypadku:
    11.1.1. zgłoszenia żądania wydania drugiej i każdej kolejnej kopii danych (pierwsza kopia danych jest bezpłatna); w takim wypadku Administrator może zażądać uiszczenia opłaty w wysokości 250,00 zł. Powyższa opłata zawiera koszty administracyjne związane z realizacją żądania;
    11.1.2. zgłaszania przez tę samą osobę żądań nadmiernych (np. niezwykle częstych) lub ewidentnie nieuzasadnionych; w takim wypadku Administrator może zażądać uiszczenia opłaty w wysokości 250,00 zł. Powyższa opłata zawiera koszty prowadzenia komunikacji oraz koszty związane z podjęciem żądanych działań;
    11.2. W razie kwestionowania decyzji o nałożeniu opłaty osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu tej osoby, jej miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. ODBIORCY DANYCH
    12.1. W związku z realizacją usług Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, przetwarzającym Dane osobowe na zlecenie Administratora, w tym w szczególności dostawcom systemów informatycznych, agencjom marketingowym oraz podmiotom świadczącym wsparcie organizacyjno-administracyjne związane z obsługą Programu lojalnościowego.
    12.2. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących podmiotów danych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  13. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
    13.1. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
    13.1.1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych (szczegółowe informacje znajdują się tutaj );
    13.1.2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską; wraz z wymaganymi dodatkowymi środkami bezpieczeństwa zapewniają one Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej; wzory umów znajdują się tutaj ;
    13.1.3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
    13.2. W związku z korzystaniem przez Administratora z usług Google Ireland Limited, Dane osobowe Użytkowników są przekazywane poza EOG, tj. do USA, w celu świadczenia przez ten podmiot usług analitycznych na rzecz Administratora. Przekazywanie Danych osobowych do Google LLC w USA, odbywa się w oparciu o decyzję o adekwatności, o której mowa w pkt 12.1.1. powyżej, w związku z uzyskaniem przez tego podwykonawcę wpisu na listę podmiotów samo-certyfikowanych w ramach programu Data Privacy Framework. Aktualne informacje o wpisie podwykonawcy na listę tego programu, są dostępne pod linkiem: https://www.dataprivacyframework.gov/s/participant-search/.
  14. DANE KONTAKTOWE
    14.1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail kontakt.ogolny@eurocash.pl lub adres korespondencyjny Administratora.
    14.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod_esp@eurocash.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Danych osobowych.
  15. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
    15.1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
    15.2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 15.05.2025 r.